8.06.2017

DOMEK.




Po wielu miesiącach, które przeciągnęły się
w lata - dwa lata!!!
Mój wymarzony domek jest gotowy.
Głównym wykonawcą był
mój kochany mąż :) 
Domek jest cudowny, tylko w tym czasie sprzedałam 
większość swoich lalek :/
Teraz nie ma kto w nim mieszkać...

















Ta panna nie będzie tu mieszkać, bo jest za duża.
Dla niej mam inny domek, jeszcze nie skończony ;)







Domek jest podświetlany :) 




















Dziękuję za uwagę i mam nadzieję, że
Was nie zanudziłam ;)
Pozdrawiam serdecznie :* 






13 komentarzy:

  1. domek jest superancki i fajną ma miejscówkę :D
    a mieszkanki same się znajdą :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo �� zastanawiałam się nad tym gdzie go postawię i doszłam do wniosku, że na ścianie nie będzie aż tak zawadzał w moim małym mieszkanku ��

      Usuń
  2. miejscówka jest wystrzałowa!!!
    to istny D♥M marzeń dla Lalek -
    idealny prezent na Dzień Lalki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję 😙 jak na razie moje lalki są zadowolone 😊 mam do wykończenia jeszcze jeden domek i mam nadzieje, że szybciej mi z nim pujdzie niż z tym 😉

      Usuń
  3. Domek jest wspaniały !!! Może i ja doczekam się wreszcie domku dla swoich lalek :) Chyba najprędzej będzie, jak sama się za niego zabiorę :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😙 polecam całkiem fajna zabawa 😉

      Usuń
  4. Domek niesamowity !!!!!!! Genialny pomysł z powieszeniem go na ścianie :))))
    Panowie M czasem się przydają :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😙 przy małym mieszkanku tylko taka opcja wchodziła w rachubę. Tak M czasem się przyda 😉

      Usuń
  5. Domek naprawdę robi wrażenie. Podoba mi się układ - każda rozmiarowo lalka znajdzie kąt dla siebie. Wnętrze też bardzo gustownie urządzone. I co tam 2 lata- ja się przymierzam do swojego od jakiś 5-ciu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa 😙 trzymam kciuki za Twój domek 😊

      Usuń
  6. Och, jaki świetny pomysł, że też ja na to nie wpadłam, tyle niezagospodarowanych ścian jeszcze mam;)...

    Domek śliczny - bardzo fajnie wyszły te bielone elementy drewniane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😙 mieszkanko mam małe więc tylko ściany mi zostały 😉

      Usuń
  7. Piękny domek, dużo pracy musiał kosztować, ale było warto :)
    Pozdrawiam Aguś :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zapraszam ponownie.