28.01.2013

Dostałam nominację :))

Dostałam nominację :) Zostałam nominowana przez Marisol :) Dziękuję bardzo :)


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


1) Gdybyś była kolorem... to jakim? I dlaczego? 
- Byłabym różowym kolorkiem :) Różowy jest ciepły, miły, radosny całkiem inny niż ja :)

2) Jaki kraj, miasto lub region chciałabyś odwiedzić? 
- Moskwę :) wyjazd tam jest bardziej realny niż wyprawa do Tokio :)

3) Gdybyś mogła żyć w innej epoce... to kiedy i dlaczego?
- W średniowieczu :) jak każda dziewczynka chciałabym być księżniczką :) ale jestem realistką, zostałabym spalona na stosie za rzucanie czarów i uroków na ludzi :)

4) Jaka jest Twoja ulubiona lalka lub robótka? 
-Blythe !!! Moja Madlen :)

5) Co było dla Ciebie największym wyzwaniem?
- Jak na razie największym wyzwaniem jest dla mnie wychowywanie moich dziewczynek :)

6) Co w sobie lubisz najbardziej? 
-  To że jestem uparta i rodzinna.

7) Gdybyś mogła dokonać jednej, jedynej zmiany na świecie, to co by to było? 
- Zlikwidowałabym nowotwory.

8) Z jakim żywiołem (woda, powietrze, ogień, ziemia) najbardziej czujesz się związana? 
- Ziemia.

9) Wolisz miasto czy wieś? Gdzie mieszkasz/chciałabyś mieszkać? 
- Miasto :) ale nie centrum tylko obrzeża :)

 10) Jaki jest Twój ulubiony środek lokomocji?
- komunikacja miejska :) bo nie nadaję się na kierowcę :D

11) Jaki smak lodów lubisz najbardziej? 
- Oczywiście Manhattan waniliowe :) każde inne waniliowe to już nie to samo :D



Wiem, że większość z Was nie lubi takich zabaw więc nie będę nikogo nominować :)
Dziękuję za uwagę i zapraszam ponownie :))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
Zapraszam ponownie.