28.02.2018

Dim Larina.



Od jakiegoś czasu mieszka u mnie nowa panna :)
Jest to hybryda, głowa to Dim Larina na ciałku Doll Zone.
lalka piękna, całkiem inna niż dotychczasowe moje panny.
Zombie :)
Uwielbiam tego trupka ;)
 mam ją już jakiś czas, ale wig doszedł dopiero teraz na dniach,
 czekałam na niego od grudnia...
wig robiony na zamówienie specjalnie pod Gretę :) 
Mam nadzieję, ze przyjmiecie ją ciepło ;)  










Chusta mojej produkcji :)




Moje wszystkie duże panny razem :)




Dziękuję za uwagę :)
Pozdrawiam serdecznie :* 



 

22 komentarze:

  1. Piękna panna!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. w życiu bym nie powiedziała, że to zombiaczka!
    ma bardzo interesującą twarz - cudnie Jej w
    jasnych rzęsach i takich włosach - brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DzDzięku bardzo 😘 chciałam taką w stylu zombi z żyłami na wierzchu 😉 A jesli chodzi o chustę to sama jestem ew szoku ,że taka ładna wyszła 😂

      Usuń
  3. chusta niczym z pajęczej sieci
    utkana - aż strach, by jej wiatr
    na strzępy nie rozdarł... piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lalka po prostu przepiękna i o bardzo oryginalnej urodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpiękniejsza ze wszystkicb, choć mnie bardziej przypomina młodsza wersję Angeliny J. niż zombie (choć może na jedno wychodzi...)
    Pajęcza chusta przecudna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😘 i to jest najfajniejsze, że każdy widzi co innego 😉 Angelina to piękna kobieta.

      Usuń
  6. Zombie? Raczej eteryczna, zimowa marzycielka. Może zbyt długo stała zamyślona na śniegu i mrozie dlatego jej brwi i rzęsy pokrył szron? Na szczęścia miała na sobie przepięknie utkaną chustę, która ogrzała jej zmarznięte ramiona i nie pozwoliła zamarznąć. Ta dziewczyna buja w obłokach i nie zaprząta sobie uwagi błahostkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie nazwałabym ją trupkiem. Jest bardzo delikatna i taka inna. Peruczka dla niej idealna. Piękna lalka. Zresztą cała gromadka jest wspaniała.
    A chusta rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest piękna.
    Szukam dobrej makeapistki lalek BJD.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda prześlicznie! Wig bardzo pasuje do jej buzi

    OdpowiedzUsuń
  11. KOCHAM JĄ! Zupełnie się wyróżnia, jest taka bajkowa! Przecudowna <3 Makijaż i włosy ślicznie współgrają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😘 na chwilę obecną to jest moja ulubienica 😉

      Usuń
  12. Ależ piękna! Jedna z moich najbardziej chcianych ale niestety nieosiągalnych lalek.

    Tak przy okazji to organizuję wyprzedaż całej mojej kolekcji lalkowej i miniaturowej. Mam parę(dziesiąt) drobiazgów dla różnych lalek- Barbie, Pullip, Dal, Blythe ,BJD (chociaż bardziej pasujące do wielkości mniejszych lalek np. pukifee, lub choćby bjd do 35-40 cm). Nie wszystko jeszcze obfotografowane ale będę sukcesywnie wystawiać na blogu i Allegro. Planuje się pozbyć wszystkiego do końca kwietnia dlatego zapraszam do oblukania. Ceny niskie (w większości tyle ile zapłaciłam np. za sztukę w SH.). Wpadnij na besudolls.blogspot.com może cię coś zainteresuje?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zapraszam ponownie.