15.12.2017

Nowa lokatorka :)


Witam serdecznie :)
 wpadłam tu na chwilkę odkurzyć troszkę,
 wciąż mam nadzieję,
że mimo mojej nieobecności ktoś tu czasem zagląda ;)
Jak Wasze przygotowania do świąt?
u mnie powolutku do przodu.
Niestety nabawiłam się znowu kontuzji,
bo na stare lata zachciało mi się być fit ;)
 Większość czasu spędzam na facebooku
tam jest mnóstwo nowych zdjęć 
moich nie tylko nowych lal,
wiem, że nie wszyscy mają fb
dlatego chciałabym przedstawić moją nową
 bezimienną jeszcze 
cukierkową blondi ;)





























Dziękuję za uwagę :)
Miłego weekendu życzę :*







6 komentarzy:

  1. cudownie, że o nas pamiętasz,
    cudowną przygarnęłaś niunię ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Och!! Piękna ONA u Ciebie, i jak dopieszczona <3 .... od dawno przymierzam się do tej panny ... może w końcu w tym roku się uda :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zapraszam ponownie.