05.08.2013

Przyjęcie powitalne:)

Na początek, chciałabym Wam serdecznie
podziękować za przemiłe komentarze pod ostatnim postem :)


Przyjęcie powitalne odbyło się na cześć Lusi ;)
Lusia chwilowo pomieszkuje u Melody.
Bardzo przepraszam, za  ilość zdjęć,
ale jakoś ciężko było mi się zdecydować...
Zapraszam na mały spamik :)


L: Melody, mówiłaś, że ma przyjść Vivienn.


M: Na pewno zaraz się zjawi.



M: Ona raczej się nie spóźnia...




V: Melody a gdzie jest kruszynka ? mam dla
niej mały upominek...




 V: Witaj Lisiu :)
L: Cześć Viv.







Na przyjęciu nie mogło zabraknąć
Bazyla :)




Bazylowi bardzo spodobała się Lusia :)




 Zaczęli już nawet coś razem knuć ;)




L: Vivienn, mogę  wyjść na dwór z Bazylem ?




V: Tylko dopiję herbatkę i pójdziemy razem :)




Lusia przebrała się w sukienkę, którą dostała 
od Vivienn :)


Dziewczyny prezentują sukienki,
które to JA uszyłam :D
Niestety ręcznie :( bo na maszynie to mi nie idzie...





Bardzo Wam dziękuję, za to, że do mnie 
zaglądacie i zostawiacie przemiłe komentarze :)

Ps. Zapraszam do zakładki FOR SALE ;)




29 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :D
    Mam takie same naczynka jak ty (11 zdjęcie) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      mam nadzieję, że też tak mało za nie zapłaciłaś co ja(5 zł)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    2. U mnie też tyle kosztowały, ale była przecena -40% i zapłaciłam 3 :D

      Usuń
  2. ale fajna dioramka wyszła!przyjęcie jak trzeba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dioramka nowa :D małżon mi zrobił :))

      Usuń
  3. Supersłodko! Piękny pokoik <3 nawet mój facet przytaknął ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję bardzo :)
      Pozdrów swojego ukochanego ;)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  4. Urocza Lusia *.*
    Fajna historyjka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że impreza się udała ;) świetne pokoiki mają Twoje dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Impreza była bardzo udana ;)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Aguś, gratuluję malucha!
    Fajna dioramka. Też zamierzam sobie jakąś zrobić.
    Sukienki wyszły Ci super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękują Ci bardzo :)) Dioramkę trzeba jeszcze wykończyć, ale to już kosmetyka ;) Musisz koniecznie sobie coś takiego sprawić, bo to świetna sprawa.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. ślicznie wyglądają razem. Lusia już na dobre się zadomowiła i jaką piękną sukienkę ma :-) ładnie Ci wyszły sukienki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :))Sukienki szyłam ręcznie, jestem z nich strasznie dumna :) dziewczyny będą miały co nad morzem nosić ;))
      Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  8. Świetne przyjęcie i śliczne sukienki dla dalowych dziewczynek :) Super razem wyglądają :)
    Dioramka ekstra, pogratulować małżonowi proszę ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :)) z sukienek jestem dumna, ale niestety maszyna to dalej dla mnie czarna magia :) Małżonowi na pewno pogratuluję :)
      Ściskam gorąco :)

      Usuń
  9. Uwaga! Będę słodzić! ;)
    Jaki one mają śliczny pokoik! :) Bardzo mi się podoba! Czy tą małą kanapę zrobiłaś sama?
    Sukienki wyszły Ci super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam słodkości, więc możesz śmiało słodzić ;) a tak na poważnie to bardzo dziękuję za miłe słowa :)tak tą różową fotelo - kanapę zrobiłam już jakiś czas temu :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  10. fajnie mają, kiedy ja skończę moim ten pokoik, chyba za rok ;) Sukieneczki bardzo fajne :) Ja też niektóre ręcznie szyję, bo po prostu na maszynie się nie da ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)od września będziesz miała troszkę więcej czasu to może wtedy ;)
      Sukienki uszyłam ręcznie bo na maszynie to raczej kiepsko mi idzie :(
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  11. So cute! And the outfit looks great! The room is really awesome too! I'm jealous of your mad diorama skills!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. Nice to meet you :)
      Best wishes :)

      Usuń
  12. Świetnie urządzony pokoik- prawdziwa klasa. Lalki też urocze, choć moim faworytem w tym gronie pozostanie jednak Bazyl (może dlatego że mam w swojej "kolekcji" podobnego stwora).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) miło mi :) Ja się zastanawiam co ten
      gad ma takiego w sobie, że tak przyciąga kobietki ;)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  13. Jaaaakie fajne przyjątko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hej
    przyjęcie na zdjęciach wyszło superowo , jestem pod wrażeniem pomysłowości ...pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :-)
      Dziękuje bardzo :-)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zapraszam ponownie.