10.06.2015

Cuda od Malfrue :)



Wczoraj Mia wróciła z wojaży ;)
 Przywiozła ze sobą mnóstwo ciuchów
 od Malfrue :)
Wszystkie ciuszki śliczne i pięknie uszyte :)





Dzisiaj pokażę Wam tylko dwa zestawy :)



...duszki leśne,
Duszki leśne,



Wstają co dzień bardzo wcześnie



I ziewając raz po raz,


zaczynają sprzątać las,


Piorą liście, myją szyszki,


aż do koła wszystko błyszczy.


Muchomorom piorą groszki,
bo te duszki to czyścioszki...




Malfrue dziękujemy bardzo,bardzo :*


Z ilością zdjęć trochę przesadziłam ;)




Pozdrawiam Was serdecznie :)





Miłego wieczoru Wam życzę :)






12 komentarzy:

  1. Piękne a w dodatku takie maleńkie <3 cudowny biszkopciak, widać, że zadowolony ze spaceru z dziewczynami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, jak Twoje dziewczyneczki uroczo wyglądają na tych zdjęciach! Ubranka są prześliczne. Takie staranne. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super foteczki!
    Duszki leśne przydałyby mi się do pomocy w sprzątaniu mieszkania :) :) :)
    Malfrue jak zwykle uszyła prześliczne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Elfka zauroczyła mnie na maksa!
    tutu słodkościowe - ale to ogrodniczek
    będę wypatrywać nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe ciuszki, zdjęcia z niesamowitym klimatem, a dziewczyny jak zawsze wymiatają!^_*
    Piosenka od duszkach towarzyszy mi od zerówki ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zestawiki, idealne na tą porę. :D jak patrzę na Lilke to troszeczkę przypomina mi dziecko idące co komuni lub na inne święto, pięknie po prostu. :D
    Pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko Marflue na pewno się spisała w powstaniu nowej garderoby dla Twoich maluszków :)
    Obie lale wyglądają zjawiskowo w tej leśnej scenerii, piękne zdjęcia :)))
    Serdeczności zasyłam :*
    P.S. Moja Sara też już w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam lubię DUUUUZZZZZOOOOOO zdjęć :) a już takich Leśnych Duszków,to wiadomo!! wierszyk świetny!a ubranek,ich ilości - POZAZDROŚCIĆ!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie jak jest dużo słodkich zdjęć. To przyjemność, ale i trochę kara- narażam się na cukrzycę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ubranka i Leśne Duszki cudownie się w nich prezentują :)
    Przedostatnie zdjęcie mnie urzekło

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczynki wyglądają przeuroczo **) Ciuszki mam nadzieję będą się dobrze uzupełniały do tych robionych przez ciebie :)
    Dziękuje Aguś :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zapraszam ponownie.