26.07.2015

Urlopowo :)



Bardzo dziękuję Wam za przemiłe
 komentarze pod ostatnim postem :*
Zdjęć z gór mam mnóstwo :)
Będę Was nimi zanudzać jeszcze długo ;)
Nie wiem czy już wspominałam, ale zakochałam się :D
Zakochałam się w górach ;) wiem na pewno, że w przyszłym
roku też chcę wypoczywać właśnie tam :)
Nie przeszkadzały mi nawet pobudki o siódmej rano
i dwudziesto kilometrowe marsze :)

Wodospad Kamieńczyk,
najwyższy wodospad w polskich Sudetach :)





Hala szrenicka :)


Schronisko na hali szrenickiej,
mają tam pyszne pierogi ruskie :D



W oddali szrenica :)




Widoki zapierały dech w piersiach.
Niestety zdjęcia nie oddają uroku tych miejsc.













Wszędzie woda :)














Dziękuję za uwagę i spokojnego
popołudnia Wam życzę :))



10 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia :) nigdy nie byłam w górach latem, zawsze zimą ale bardziej dla nart niż dla widoków, aczkolwiek wędrówki przy obficie sypiącym śniegu miały swój urok :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O. Kolejna seria wspaniałych fotografii. Miło się z Tobą wędruje po górach. Pozdrowienia z Kujaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. woda, wszędobylski mech i przezierające słońce
    przez drzewa - tak, to zawsze będzie mnie koiło ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne plenerki i fantastyczne zdjęcia!!!! bedzie o czym długo wspominać!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju jakie piękne zdjęcia! Lalki pięknie wyglądają w takiej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny urlop i do tego z lalką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Góry są piękne, takie urozmaicone więc wcale się nie dziwię Twojemu zauroczeniu nimi :)
    Zdjęcia super i ten rozwiany włos, a raczej warkocz Twojej Blythe ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech, zazdroszczę Cleo takich fajnych wycieczek! :) Cudnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zapraszam ponownie.