27.03.2016

Święta.


Kolorowych jajeczek,
rozczochranych owieczek,
rozkichanych króliczków,
pyszności w koszyczku,
a przede wszystkim mokrego ubrania
w dniu wielkiego lania !



Dostałam pięknego wiga dla Talii
od Gabrysi z My Blueberry World 
Wig jest niesamowity, delikatny, 
misternie wykonany
i przede wszystkim 
zachowuje się jak "prawdziwe" włosy :)
Talia w nowych włoskach 
bardzo mi się podoba :)
Dzisiaj po śniadaniu wybraliśmy się 
na mały spacer do parku :)
























Talia ubrana jest cala na różowo,
nie byłam pewna czy to dobrze wygląda :/
Mąż stwierdził, że są święta, 
a strój jest odpowiedni ;)




Dziękuję za uwagę :) 
Pozdrawiam Was serdecznie :*


PS. Zamówiłam tą lalkę w której się
zakochałam ;) teraz muszę 
cierpliwie czekać.



11 komentarzy:

  1. Talia śliczności cukierek :) zazdraszczam, chce mi się strasznie takiej rozmiarowo lalki, aż się zastanawiam nad zmianą planów zakupowych przez to... A za nową wymarzoną trzymam kciuki, oby szybko dotarła i cała i zdrowa :) i gratuluję podjęcia decyzji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Talia jest cudna a spacerek widzę udany :) za nową kciuki trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Talia wygląda cudnie :) Cieszę się razem z Tobą na przybycie nowej lokatorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki różowy cukiereczek :-) a włoski śliczne i fajnie się układają !
    Czekam na nowinki . pozdrawiam d.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne <3
    A na taką przyszłość, jakie oczka pasują Littlefee? W razie jak bym miała kupić, a z pewnością przyjdzie taki czas ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Talia ma 12mm.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam ;)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. wig leży na Talii doskonale. Sama takiego posiadam i jestem bardzo z niego zadowolona. Uważam że twojej littlefee róż fajnie podkreśla karnacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mąż miał rację!!! Róż zawsze pasuje -
    nie tylko od święta - a już z pewnością
    tak rozbrajającym ślicznotkom :DDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zapraszam ponownie.