10.06.2017

Chateau Bella.



Jakiś czas temu w ramach wymiany
stałam się szczęśliwą lub nie posiadaczka 
doll chateau bella,
 nazywaną przeze mnie pieszczotliwie Szparagiem ;)
Bella przyszła do mnie w dość opłakanym stanie,
ale postanowiłam uratować biedactwo.



Była brudna, żółta i pokryta zielonymi wzorkami.
Do tej żółci muszę się przyzwyczaić,
na szczęście na zdjęciach aż tak tego nie widać.




Po małym spa okazała się prześlicznej urody lalką :)



















Dziękuję za uwagę :)
Pozdrawiam Was serdecznie i miłego weekendu życzę :*




7 komentarzy:

  1. Jest prześliczna. Urodę ma nie banalną. Widziałam wiele lalek ale ta wyjątkowo zapadła mi w pamięć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ZACHWYCAJĄCA - zapiera dech w piersi!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest absolutnie doskonała !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie można jej odmówić urody. Piękna lalka :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zapraszam ponownie.