12.06.2012


 
Wczoraj doszła do mnie moja nowa lalka. Kupiłam ją bo cena była atrakcyjna jak na lalkę z dwiema perukami :) Lalka jakby to powiedzieć jest wątpliwej urody można pokusić się o stwierdzenie że jest brzydka (przynajmniej tak twierdzi mój mąż, brat i córcia) Plusem i to dużym jest jej artykulacja i oczywiście peruczki ;) Oto parę zdjęć. Zaznaczam że zmyłam już lali ohydny róż z ust i policzków, oczywiście włosy w pierwszej peruce wyprostowałam bo były okropne :)
DSC06426 kopia.jpg


DSC06429 kopia.jpg




DSC06431 kopia.jpg


DSC06432 kopia.jpg

Co do artykulacji to jest moim zdaniem świetna a co do urody to może się przyzwyczaję...
DSC06433 kopia.jpg


DSC06435 kopia.jpg


DSC06438 kopia.jpg


DSC06441 kopia.jpg

A tu prawdziwy powód zakupu tego koszmaronka :)
DSC06419 kopia.jpg


DSC06422 kopia.jpg

1 komentarz:

  1. Hello from Spain: so cute. Congratulations on your new LIV. I also I have several. I have a blog devoted to Barbies I invite you to visit: all4barbie.blogspot.com If you're still in touch

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zapraszam ponownie.