22.08.2012

Zepsuta bateria...

Witam wszystkich bardzo serdecznie, niestety ale zdjęć żadnych dzisiaj i w najbliższym czasie nie będzie :(
Moja bateria  z aparatu została zalana, na szczęście tylko bateria i ładowarka. Geniusz czyli ja ładowałam ją na podłodze, wyszłam na zakupy i nie zamknęłam okien... Było chyba oberwanie chmury bo jak wróciłam do domu to woda stała w pokoju ( okno było otwarte na lufcik ). Wolałabym żeby mi panele spuchły ale nie panelom nic się nie stało tylko baterię szlak trafił. Niestety jeszcze nie zamówiłam nowej i nie wiem kiedy to nastąpi... Wasze wpisy oczywiście śledzę regularnie mam nadzieję że, już niebawem będę mogła pochwalić się nowymi zdjęciami. Pozdrawiam serdecznie.

4 komentarze:

  1. O jejku... Współczuję... Znam ten ból jak coś stanie się z aparatem. Mam nadzieję, że szybko uda Ci się kupić nową ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okropnie Ci się z tą baterią zdarzyło. Współczuję i życzę jak najszybszego zakupu nowej.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: I'm reading that broke your camera battery. It's a problem. I hope that soon the problem solutions. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że powódź nie było dużo.
    skomplikowane wszystko naprawić zepsute przez wodę.
    Kocham twoje lalki i ubrania wielkie
    Jestem z Hiszpanii.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zapraszam ponownie.