6.03.2014

Ozuszkowe skarby :)



Wczoraj do pracy pan listonosz ( paczkowy ) przywiózł mi paczkę :)
W paczce były same cuda :) 
Cuda te zrobiła dla mnie, a właściwie 
dla moich plastików  Ozuszka :)
Jeśli ktoś z Was miał kiedyś do czynienia z pracami Ozuszki
to Wiecie, że potrafią poprawić nawet najgorszy nastrój na świecie :) 
Dzięki tym cudom dałam radę przeżyć jakoś wczorajszy dzień...


Cześć :) spójrzcie co dostałyśmy :D
Różowy pluszowy album ze zdjęciami :D





M : Chcesz zobaczyć ?
V : Jasne...


M : Miałaś tu jeszcze czerwone włosy :)





M : Dostałyśmy też PAMIĘTNIKI :D





Długopisy są niesamowite :D



 Jeden z pamiętniczków :)













Dostałam też cudowny kalendarz na ścianę
z moimi plastikami :)
Kalendarz zawiśnie w kuchni :) Jak tylko
małżon wyzdrowieje...

Jeszcze raz bardzo, ale to bardzo Ozuszko
 dziękuję za te wspaniałości :))



22 komentarze:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem!! Te albumy ze zdjęciami są niesamowite!! :)
    Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Ozuszki prace to maleńkie dzieła sztuki :))
      Dziękuje za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Jakie cudowne maleństwa!
    Śliczne prezenty i lalki c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Długopisy Ozuszki zawsze wzbudzały mój zachwyt, ale pamiętniczki to już mistrzostwo świata. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O Jeżu *_* Miniaturowe Bravo Girl!!!!!! AAAA! Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, czy tego już gdzieś u ciebie nie pisałam, ale Melody bardziej podoba mi się w "nowych" włosach ,tam te też były bajeczne....ale..... mi się bardziej podobają te :)P.S świetne lalki.ubranka i "małe rękodzieła"pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: the photo album is fabulous. I like all your furniture. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. Te gazety! cóż za wspomnienia ;D piękną paczkę otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne rzeczy. Te miniaturowe długopisy fenomenalne! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, że moje miniaturki mogą sprawić aż taką przyjemność :)

    Dziękuję za wspaniałą wymiankę i polecam się na przyszłość :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie cudeńka :) ten albumik, i pamiętniczki...aj zazdroszczę :) moim lalkom tak bardzo brakuje takich drobiazgów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne gadżeciki i piękne zdjęcia :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Superaśne te miniaturki. Wszystko takie słodkie piękne i oh ah. Podziwiam osoby które robią takie maleństwa. Długopisy faktycznie rewelacyjne :O

    OdpowiedzUsuń
  13. Toż to prawdziwe arcydzieła są! NA pewno mogą poprawić nawet najgorszy nastrój. Chyba się zakochałam w tym pamiętniczku :')

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne!!! To jest bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie wspaniałości, cudowności i w ogóle :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczne prezenty!!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Ten album jest niesamowity ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zapraszam ponownie.