24.04.2015

Pracownia Krawiecka Małych Cudów.


Pracownię Krawiecką Małych Cudów
odkryłam w zeszłym roku.
Raz w roku robię tam zakupy, aby uzupełnić garderobę
moich lal :)
Ostatnio zrobiłam tam zakupy 
i jestem bardzo zadowolona,
muszę jeszcze zamówić parę ciuszków stamtąd :D
Ciuchy są dokładnie uszyte, materiały nowe i bardzo
ładne, a co najważniejsze cena, cena jest bardziej niż przystępna.
Wszystko szyte jest w prawdzie na barbie, ale na pullip i na blythe też
świetnie leżą ;) 
Sklepik Pani Agnieszki jest TU


Dzisiej w roli modelki wystąpi 
Cleo :) 












Dziękuję za uwagę :) 
Pozdrawiam Was serdecznie.
U nas piękna pogoda, a ja 
do osiemnastej w pracy :( 



7 komentarzy:

  1. super tuniczka z mopsiątkiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, legginsy... ♥ a mops uroczy świetnie pasuje
    do nieco ekscentrycznej Cleo - cudne ma włoski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten sklepik i potwierdzam wszystko jest pięknie uszyte i wykończone. Kupowałam tam ciuszki dla Monsterek, ale nie wiem czy nie w tym samym dla Pullipek, nie mogę znaleźć adresu:)
    Cleo jest cudna w każdej kreacji ;)
    Pozdrawiam serdecznie z cieplutkich i słonecznych Bieszczad :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę małe cuda ;D
    A dla lal zawsze będzie chociaż chwilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cleo wygląda świetnie! Pędzę obejrzeć ten sklepik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też znam ten sklepik. Masz racje że ubranka są dokładnie uszyte a cena jest przystępna :)
    Cleo świetnie prezentuje tunikę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje lalki też się tam ubierają z wielka przyjemnością! Ubranka Agi mają taki uroczy klimacik! Podobnie , też ubieram w nie "dyniaczki" a nie barbiowe,
    tak na marginesie, Aga dorzuciła sporo nowości, zaglądałaś ostatnio?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zapraszam ponownie.