22.09.2012

Tristen...



Witajcie moi mili :) 
Mój kochany brat zrobił mi gitarę, którą postanowiłam się pochwalić :)gitara jest bombowa w całości ręczna robota. Przerobiłam perukę od LIVKI uszyłam bluzkę i spódnicę i tak oto powstało parę tych zdjęć :)Zapraszam do oglądania.
_DSC7558 kopia.jpg


_DSC7559 kopia.jpg


_DSC7561 kopia.jpg


_DSC7586 kopia.jpg


a.jpg



Mam nadzieją, że gitara Wam się podobała tak samo jak mi :)


Dziękuję bardzo za to, że mnie odwiedzacie i za Wasze miłe komentarze, które dla mnie wiele znaczą.

11 komentarzy:

  1. Świetne ! :D czuje się jak na prawdziwym koncercie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gitara jest fantastyczna!!I cała stylizacja :)Moją uwagę przykuła też peruka!!!Jest świetna :)
    Pozdrawiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, nakręcenie tej peruki zajęło mi sporo czasu ale z efektu jestem bardzo zadowolona :-)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. O rany, gitara rzeczywiście fantastyczna. Ty to masz dobrze. Gitarzysta też świetna w tej fryzurze :))) Jak Ty jej to kręciłaś, ja próbowałam swojej Tonnerce, ale nie uzyskałam takiego efektu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dziekuje :-) peruke nakręciłam na zapałki i zabezpieczyłam gumeczkami takimi małymi :-) zlałam gorąca wodą później zimną, ale Tonnerce raczej bym się nie odważyła...
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
    2. Dzięki za podpowiedź. Może jednak spróbuję na jakichś włosach tonnerkowych.
      Pokażę, jeśli coś wyjdzie :)
      Pozdrawiam :)))

      Usuń
  4. Genialne, po prostu genialne! I zdjęcia i gitara! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :-) w imieniu swoim i brata :-)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:-) dziękuje również za odwiedziny.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zapraszam ponownie.