13.09.2012

Wyprawa na grzyby...

Witam wszystkich cieplutko :)
Dzisiaj listonosz przyniósł w końcu paczuszkę z ładowarką i baterią do aparatu :)  :)  :)
Nawet nie wyobrażacie sobie jak bardo się ucieszyłam. Jak tylko mąż wrócił z pracy, starsza córcia ze szkoły a młodsza jak się wyspała wzięliśmy psa, lalki, aparat i pojechaliśmy na rowerach zrobić parę zdjęć.
Musiałam poczekać aby mała się wyspała bo najczęściej kończy się to tak:
DSC05261.jpg

Zdjęcia nie są powalające robione na szybko ale tak dawno nie miałam aparatu w rękach, że musiałam  jakieś cyknąć :) No to koniec paplania zapraszam do oglądania. 
DSC07243 kopia.jpg


DSC07245 kopia.jpg


DSC07249 kopia.jpg


DSC07250 kopia.jpg

Dziękuję za uwagę i zapraszam moi mili ponownie.

4 komentarze:

  1. Gratulacje, że już aparat sprawny !!!
    Świetnie zdjęcia wyszły, szczególnie te z grzybkami mnie ujęły :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny i cieszę się że zdjęcia się podobały.

      Usuń
  2. Hello from Spain: I see your daughter on your bike ... The photos with the dolls in mushrooms are gorgeous. Your dolls are wearing very nice clothing. . We keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Dziękuję za odwiedziny i ciesze się że ciuszki się podobają.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zapraszam ponownie.