9.10.2012

Jesień....

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam jesień :) tak wiem jest zimno, wietrznie, deszczowo...  Lecz  początek jesieni to paleta moich ulubionych kolorów :) żółcie. pomarańcze aż po czerwienie w połączeniu z dość mocnym słońcem wyglądają niesamowicie bajkowo. Wyszliśmy dzisiaj rano na spacer, może nie było zbyt ciepło, ale było bardzo słonecznie... Ostatnio zrobiłam dla Sydney sweter i 
dzisiejsza pogoda idealnie skomponowała się z jego kolorystyką.




_DSC8203 kopia.jpg


_DSC8209 kopia.jpg


_DSC8211.jpg


_DSC8214.jpg


_DSC8223.jpg


_DSC8230.jpg


_DSC8231 kopia.jpg


_DSC8234.jpg


_DSC8250.jpg


_DSC8263 kopia.jpg


dsc1.jpg

  

16 komentarzy:

  1. Wyglada cudownie dobrze ze pani jej nie sprzedala bo nigdzie by jej nie bylo lepiej niz u pani (mowiac to nie chcialam nikogo obrazic a jesli to zrobilam to przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny sweter, co za cudna przędza. Zdradzisz skąd? To chyba bawełna dobrze widzę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że się podoba :-)
    Nie to 100% akryl, Alize diva kupiona w internetowej pasmanterii Fastryga. Mają fajne promocję dla stałych klientów. Te kolory przechodzą jeszcze w fiolet.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter bombowy! *.*
    Genialne zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie i bardzo jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie- tak na luzie- i słonecznie;) Lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kocham jesień. Sydney niby jest 'Winter Whisper', ale po obejrzeniu Twoich zdjęć myślę, że lepsza byłaby nazwa 'Autumn Whisper' :) Sweter fantastyczny! Uciekam stąd szybko, bo coraz bardziej zaczynam żałować, że wysłałam moją Syd w świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek fantastyczny :) U Ciebie tak jesiennie i słonecznie :) Aż miło :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesieni nie znoszę... Według mnie to najgorsza pora roku.. - niestety zbyt rzadko jest piękna i złota, by ją polubić.
    A co do stylizacji... ;) Sweterek jest piękny! Sama bym taki założyła! Bardzo mi się podoba cały ubiór Sydney - lubię takie codzienne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje Wam wszystkim za miłe komentarze :)
    Przyznam się że, wolę moją Sydney w takich luźnych codziennych strojach. Sydney w takim wydaniu nie wydaje się już taka wyniosła i niedostępna. Jeśli chodzi o jesień to uwielbiam długie deszczowe wieczory :D
    Pozdrawiam Was bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ten nastrój mi się udzielił... a Sydney pięknie wygląda w tym sweterku i całym stroju.. taka jesienna nostalgiczna panna- przepięknie...:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również uwielbiam jesien :) Od zawsze zachwycam się wszystkimi kolorowymi lisciami!


    Bardzo mi się podoba strój Sydney :D Ten sweterek jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Booooski sweterek!!
    Cała stylizacja jest śliczna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zapraszam ponownie.