27.11.2012

Nominacja.

Witam serdecznie :) zostałam wyróżniona LIEBSTER BLOG  przez Marille z tego miejsca chciałaby serdecznie podziękować za tak miłe dla mnie wyróżnienie :)


                                    


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

1. Jakie lalki lubisz najbardziej?
Na chwilę obecną blythe, a jak będzie dalej to nie wiem :)
2. Czy mogłabyś nie mieć bloga?
Tak.
3. Czy jest jakiś kolor, który Ci się podoba, a w którym fatalnie wyglądasz?
Jest ich sporo :) ale najgorzej mi w czerwonym.
4. Jesteś skowronkiem czy sową, jeśli chodzi o wstawanie i kładzenie się spać.
Chodzę późno spać, wstaję wcześnie :) więc jestem... skowronko-sową?
5. Czy lubisz podróżować i w jaki sposób - zorganizowany/niezorganizowany/z plecakiem...
Nie bardzo, ale jak już to indywidualnie.
6. Czy lubisz czytać książki (papierowe)?
Bardzo, ale czasu ostatnio brak.
7. Twój ulubiony deser.
Ogólnie KOCHAM słodycze:) ale jak miałabym wybrać to deser lodowy owoce leśne.
8. Czego jeszcze chciałabyś się nauczyć?
Na pewno szyć, robić meble dla lalek i spawać.
9. Co cenisz najbardziej u innych?
Szczerość.
10. Co byś zmieniła w sobie?
Jest tego tak wiele, że szkoda czasu na wymienianie :)
11. Jakie święta lubisz najbardziej?
Boże Narodzenie :)


Jeśli chodzi o moje nominacje to wierzcie mi wybrać jedenaście osób  to duży problem... ja zaglądam na Wasze blogi ponieważ są dla mnie wyjątkowe :) Dlatego nie będę nominować nikogo bo musiałabym dać nominację wszystkim, których obserwuję.




2 komentarze:

  1. Hello from Spain: I love to read your answers. I also see that your dog is part of your family. Congratulations to the winner of the draw. Your family is adorable. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Marta :) is our favorite dog, the prize for the winner has already sent.
      Best wishes :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zapraszam ponownie.