15.01.2014

...

Witam Was bardzo cieplutko :)
Bardzo dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednim postem :)

 Ostatnio czas strasznie szybko mi ucieka...
Czuję się jakbym stała w miejscu, a wszystko wokół mnie
pędzi z zawrotną prędkością...z niczym się nie wyrabiam... 
na szczęście u moich plastików czas aż tak szybko nie płynie :D
 zajmowanie się nimi dalej sprawia mi ogromną przyjemność ;)




V: Cześć ! przyszłam oddać Ci książkę.
Co Ty bawisz się klockami ?


 M: A co w tym dziwnego ? 


M: Duża też bawi się klockami.


 V: Ale z dziećmi !!!


 M: I co ? podoba Ci się ?
V: Może być :)



 V: Ale i tak wolałabym jakąś książkę...pożyczysz mi ?


 M: A co byś chciała...Alicję...Anię...czy czarnoksiężnika...


 V: Może Alicję...


M: Dobry wybór :) Książki od 
Ozuszki wszystkie są świetne ;)


V: Dzięki :) 
Do zobaczenia jutro...






Mam nadzieję, że za bardzo Was nie zanudziłam ;)
Jeśli dotrwaliście do końca, to należy Wam się medal 
za wytrwałość :) 
Spokojnej nocy wszystkim życzę :)

Zapraszam do zakładki FOR SALE.
Zimowa wyprzedaż ;)




27 komentarzy:

  1. Rozkoszne są bardzo mi się podobają . Scenki z życia wzięte. Jej kiedy się ja takich rzeczy nauczę . A nie tylko Tobie czas ucieka . U mnie na szczęście już nie długo ferie i proszę dziś śnieg padał :)))). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) miło mi :)) wszystkiego powolutku się nauczysz :)
      Niestety ja nie mam ferii :(
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Super historyjka i lalunie boskie i jak ładnie ubrane - moje panny zazdroszczą ciuszków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) dziękuję, bardzo mi miło czytać takie słowa :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Świetna historyjka, bardzo mi się spodobała, masz mądre dziewczyny ;-) I love te klocki, gdzie takie cudka można dostać? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Klocki kupisz w SMYKU za 20zł ;) są to lego friends pakowane w fioletowe woreczki ?
      Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
    2. W życiu bym nie wpadła na to, a wyglądają jak mega drogie. Dziękuję Aga ;-)

      Usuń
  4. ale panny uzbierały niezłą książkową kolekcję :) oj zazdrościmy :) różowowłosa lala ma piękną buzię :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) mogłabym mieć ich jeszcze więcej ;)
      Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  5. Bardzo ciekawa historyjka. :)
    Dziewczynki są bardzo urocze! ^^
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciuszki jak zawsze - cudne. Panienki mega urocze. Czas ucieka teraz chyba każdemu :c Może to przez to, że dzień taki krótki?
    Fajowe mini klocuszki ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Krótki, rzeczywiście :( mam nadziej, że szybko wiosna do nas zawita ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. ślicznotki! a zabawek to im tylko pozazdrościć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) uzbierało się tego trochę ;)
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. U Twoich dziewczyn jak w bibliotece taki wybór książek ;) A klocki super, tylko się bawić :)
    Cała historyjka bardzo udana-sceny z życia wzięte nawet tego lalkowego ;)))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te książki :) mogłabym mieć ich jeszcze więcej ;)
      A klocki dostałam od córci :) Dziękuję za odwiedziny :)
      Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  9. słodziaki!!
    Historyjka pierwsza klasa, klocuszki są boooskie!!
    Moje panny już szukają takich dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) miło mi :D
      Niech szukają ;) ja mam dwa zestawy, naprawdę są świetne :))
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  10. Ja bym też wzięła Alicję :) Copatrzę to tej dioramy zazdroszczę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzeba poprosić kogoś o pomoc przy zrobieniu takiej dioramki ;)
      moja zrobiona jest z płyty meblowej, ale widziałam też z kartonów lub z takich dużych segregatorów ;) a chętny do pomocy na pewno się znajdzie :)
      Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
    2. No ba! Ojciec mojego chłopaka jest hobbystycznym stolarzem, robi szafki, szafy, łóżka, więc z dioramą nie miałby żadnego problemu :) Czekam tylko aż wszyscy naokoło przestaną zawalać go meblową robotą ;D żebym ja mogła zacząć ;D

      Usuń
    3. To fantastycznie :-) będę czekać aż przyjdzie Twoja kolej i pochwalić się piękną dioramą :-)

      Usuń
  11. Beautiful post!!!
    Wanna follow each other with GFC and Bloglovin?
    Just let me know and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much :)
      I invite you to me more often :)
      Yours :)

      Usuń
  12. Prześliczne te klocki i książeczki, dużo fajnych zabawek mają Twoje lalki. Prawdziwy rozgardiasz przy zabawie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mogłabym mieć jeszcze więcej ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zapraszam ponownie.