20.05.2015

Letnie sukienki :)



Od tygodnia jestem uziemiona w domu :/
Chciałam wolne jak najbardziej, ale nie takie.
Bardzo nie lubię jak mi dzieci chorują, chyba każdy
nie lubi. Na szczęście już wszystko w porządku :)
Jutro Amelka idzie do przedszkola, a ja do pracy.
W trakcie siedzenia w domu udało mi się wydłubać
parę ciuszków :) na szczęście ochota na lalki, bloga 
i dzierganki wróciła  :)



Pierwsza sukienka nie jest powalająca,
 ale to prototyp ;)






 

Mia spogląda z niepokojem w okno, 
już zaraz, już za chwilę wyrusza w podróż.
Trochę się boi...






Sama nie wiem w którym kolorku 
włosków Lilka podoba mi się najbardziej ;)







 Mam nadzieję, że podobają się Wam 
moje dzierganki :)

Zapraszam Was do zakładki 



Dziękuję :)
Pozdrawiam Was serdecznie :*




6 komentarzy:

  1. Lila jest przesłodka :) Mia gdzieś wyjeżdża? :o Czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne ubranka - jak zwykle! Dziewczyneczki wyglądają w nich przeuroczo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko sukieneczki śliczne, a bereciki po prostu cudne :)))
    Lilka w każdym kolorze wygląda ślicznie no bo taki słodziaczek sam się obroni ;)
    Ciekawe gdzie wybiera się Twoje drugie maleństwo ???
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne panienki :) Zazdroszczę umiejętności krawieckich bo ja mojej pannie nie umiem nic uszyć/wydziergać. :P

    Zapraszam i do mojej panny:
    http://kawaii-kiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W obu wigach wygląda jak słodki ptyś ;) te bereciki są przeurocze, zwłaszcza w marynarskim komplecie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zapraszam ponownie.