4.05.2015

Majówka część II



Majówka już się skończyła ;)
Było miło, trochę szybko ten czas minął,
ale to nawet i dobrze...
Amelia wczoraj zafundowała nam wycieczkę
po szpitalach. Na całe szczęście wszystko dobrze się
skończyło.
To tylko nadwyrężony mięsień  czworogłowy uda.
W zeszłym tygodniu rozbiła nos,
córcia czasami funduje nam takie
atrakcje...
w zeszłym roku wybiła zęba, ale o tym już kiedyś pisałam ;)
Zanim pojechaliśmy na zwiedzanie szpitali
wybrałam się z mężem na spacer :)
Oczywiście z lalką :D
Zrobiłam kilka zdjęć...
Post tylko dla wytrwałych.











To jedno z moich ulubionych zdjęć :)
























Te zdjęcia robił mi mój
mąż.
Wyszły całkiem 
ładne ;)










A Wam jak minęła majówka ?

Pozdrawiam serdecznie :*







Zapraszam do zakładki 
FOR SALE




29 komentarzy:

  1. Lizzy wygląda przeuroczo <3
    Trzy ostatnie zdjęcia bardzo mi się podobają :D
    Zazdroszczę czerwonych spodni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie ma czego zazdrościć to stare spodnie ;)
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Świetnie wyglądacie, Dziewczyny! :) Rzeczywiście - trzy ostatnie fotki są urocze!
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) miło mi :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Ładne zdjęcia; dlaczego post "tylko dla wytrwałych"?; jak to zrobiłaś, że lalka zama stała na nierównym terenie? #Podziw!!!#

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) podpierasz lalkę z tyłu patyczkiem tak aby na zdjęciu nie było widać i lalka stoi :) cała tajemnica ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia! Cudne. A tak przy okazji zapytam.. ma może pani na sprzedaż wig r. 4" , najlepiej długi? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) niestety tak małych wigów nie mam.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    2. Napisałam w trochę innej sprawie na pocztę :) Liczne na odpowiedź. Najlepiej pozytywną :)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia, zwłaszcza te Wasze razem :D cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj dzieci czasem funduja nam takie niespodzianki... Dzieki Bogu ze nic powaznego a zdjecia sa przesliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj moja to w tym kierunku jest niesamowicie uzdolniona ;) rozbicia, wybicia, obicia to jej specjalność ;)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia, Lizzy jest naprawdę przepiękną lalką! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to jedna z moich ulubionych ;)
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  8. ach, te dzieciaki - dużo kochania,
    jeszcze więcej się o nie obawiania :)))

    z Lizzy wyglądasz jak z córeczką ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo tych wypadków jest bardzo grzecznym dzieckiem, tylko nielubiącym chodzić po ziemi ;)
      Dziękuję :) małżon sie spisał ;)
      Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  9. te trzy ostatnie zdjęcia są urzekające! przeogromnie mi się podobają! no majówka minęła pracowicie- jak zwykle Polak na urlopie nie w ie w co ręce włożyć, bo ma tyle pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) niestety, albo stety moja córcia co rusz dostarcza nam takich atrakcji, lekarze w szpitalu stwierdzili, że powinnam się cieszyć, że mam takie żywe dziecko :D
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Jakie cudowne zdjęcia takie inspirujące a 12 zdjęcie jest świetne mała żywa dyniogłówka :* zapraszam do mnie :)
    http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bardzo mi miło :)
      Zaglądam regularnie :)
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia. Kocham lasy i uwielbiam oglądać takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to mój osiedlowy lasek ;) bardzo go lubię, bo za każdym razem gdy tam idę wygląda inaczej :)
      Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  12. Nigdy nie może być za spokojnie, ale całe szczęście, że nic groźnego się nie stało :)
    Szkoda, że koło mnie nie ma takiego fajnego lasku bo bardzo lubię spacery po lesie, a dokumentacja zdjęciowa z Waszych spacerów jest fantastyczna :)))
    Lizzy maszerująca środkiem leśnej drogi wygląda uroczo, a Wasze wspólne zdjęcie za rączkę jest ekstra :)))
    No i gratulacje dla fotografa ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę :) Amelka raczej nie byłaby sobą gdyby sobie czegoś nie uszkodziła ;) ma plany na wakacje bardzo ambitne ;) chce wspinać sie na drzewa, chodzić po płotach i nauczyć sie jeździć na rowerze, na dwóch kółkach...już się boję.
      Pozdrawiam cieplutko :***

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zapraszam ponownie.